14-06-2012

Business & Customer Intelligence Seminar i Århus

Godt 120 kunder fra dansk erhvervsliv lagde vejen forbi Tranbjerg Kro, da vi afholdte seminar den 30. maj. Her fik de ny viden og inspiration til, hvordan virksomheder finder nye kundeemner, og hvordan informationer om eksisterende kunder holdes opdateret.

Er kendskabet til dine kunder og de gode gennemtænkte analyser tilstede, og leverer man det rigtige budskab til den rette målgruppe, viser det sig nemlig på bundlinjen.

Nedenfor kan du læse meget mere om de produkter der blev præsenteret på dagen, og vi håber at kunne bidrage med insprirerende og værdifuld viden til din virksomhed.

Navn&Numre® Erhverv

En kundedatabase indeholder ofte en omfattende informationsmængde – måske også information, som du ikke har kortlagt, eller som du ikke ved, hvad du skal bruge til.

Med vores kundeanalyser sætter vi informationerne i system og sikre, at du får endnu mere værdi af din kundedatabase.

Med kundeanalyser identificeres de områder i markedet, hvor der findes mersalgspotentiale. Med viden fra kundedatabasen findes potentielle kunder, som er helt sammenlignelige med dine bedste kunder, og vi danner et billede af, hvilke kundetyper der er dine mest loyale og lønsomme kunder.

  • Læs mere om de forskellige kundeanalyser her

Med Navne & Numre® Erhverv kan du trække opdaterede og værdifulde nøgleinformationer om alle danske CVR registrerede virksomheder. Systemet består af en interaktiv brugerflade, hvor du kan indtaste et væld af søgekriterier og på den baggrund fremsøge danske virksomheder.

  • Læs mere om Navn&Numre® Erhverv her

En datavask kan øge værdien af din kundedatabase og gøre din marketingindsats mere lønsom. Erhvervsdata forældes hurtigt. Virksomheder flytter, medarbejdere rokeres og kontaktinfo ændres. Ifølge CVR-registret er der mere end 2.500 CVR-ændringer om ugen.

  • Læs mere om datavask her

Navn&Numre® Privat

 

Med en profilanalyse har du mulighed for at se, hvordan dine mest typiske kunder ser ud. En klassisk profilanalyse er en slags demografisk analyse, der undersøger kundernes typiske karakteristika.

  • Læs mere om profilanalyser her

Med god kundesegmentering kan du målrette dit budskab og din kampagneform mod de forbrugere, der med størst sandsynlighed vil købe dit produkt.

  • Læs mere om kundesegmentering her

Navn&Numre® Integration

Navne & Numre® Erhverv Webservice gør det nemt at hente og benytte relevante erhvervsdata - direkte fra virksomhedens egne salgs- og økonomisystemer.

Navne & Numre® Erhverv Webservice er et modul, som lægges ind i din virksomheds salgs- eller økonomisystem. Den giver alle dine medarbejdere fri adgang til samtlige data i Navne & Numre® Erhverv - erhvervslivets mest avancerede onlineopslagsværk.

  • Læs mere om Navne & Numre® Erhverv Webservice her