02-10-2012

Få flere kunder, der lægger større ordrer i længere tid.

De fleste kundedatabaser gemmer på skjulte sammenhænge, som kan være svære at få øje på. Med de rigtige værktøjer, er det muligt at finde kundegrupper og sammenhænge i databasen, som gør det lettere at finde de kundeemner, der passer bedst til din virksomhed.

Kunden er nøglen
Med viden om dine eksisterende kunder, kan du vurdere potentialet i resten af markedet. Det er vores erfaring, at virksomheder med samme kendetegn, har samme behov - for blandt andet de samme produkter. Ved at identificerer segmenterne i din kundedatabase, får du den fornødne viden til at vurdere de bedste kundeemner – emner som vi på Data Mining sprog kalder ’tvillinger’. De bedste tvillinger er mere tilbøjelige til at respondere på kampagner, og de køber mere, når de først er blevet kunder.

Find de lønsomme segmenter i kundedatabasen
En analyse fra NN Markedsdata peger på et eller flere segmenter, der med stor sandsynlighed vil blive mere profitable for din virksomhed end resten af markedet. Dermed får du et enestående værktøj til emnegenerering. Med analysen i hånden, vil du være i stand til at vurdere værdien af alle danske virksomheder på baggrund af din virksomheds kundedatabase. Analyserne gennemføres altid med det formål at løfte bundlinjen

Skal vi tjekke potentialet i din kundedatabase – gratis?
Lige nu er vi aktuelle med en kampagne, hvor vi analyserer en del af din kundedatabase – gratis.

Vi tegner en skarp profil af dine bedste og mest loyale kunder. Idéen er, at vi bagefter kan finde frem til nye kunder med samme profil. Har du lyst til at finde nye sammenhænge i din kundedatabase og forstå dens potentiale, kan du udfylde formularen her eller ringe til os på telefonnummer 70101316.