13-08-2012

Kender du dine kernekunder? Vil du finde flere?

Det handler om at kende sine kunder. For viden om de gode kunder er nøglen til at finde endnu flere.

Vores avancerede segmenteringsværktøj kan finde netop de kunder, som foretrækker dit produkt. Vi inddeler de danske forbrugere i 37 profiltyper på baggrund af geografiske, demografiske og livsstilsbaserede parametre. Desuden fortæller analysen dig meget præcist, hvilke karakteristika dine kernekunder har til fælles. Og hvor du finder endnu flere kunder som dem.  Med det i hånden, er det meget nemmere at finde frem til, hvor markedsføringsindsatsen bør lægges.

Skal vi tjekke potentialet i din kundedatabase – gratis?

Lige nu er vi aktuelle med en kampagne, hvor du får en gratis minianalyse af din kundedatabase, som tegner en skarp profil af dine loyale kunder. Idéen er, at vi bagefter kan finde frem til nye kunder med samme profil.

Har du lyst til at få et grundigere indblik i din kundedatabase og forstå dens potentiale, kan du udfylde formularen her eller ringe til os på tlf. nr. 70101316.

Prøv vores analyse

Prøv vores tre-trins-analyse, som gør det nemt for dig at afprøve vores segmenteringsværktøj. Det er en sjov lille test, som med sine fire profiltyper tegner et billede af vores analyseværktøj, der jo indeholder hele 37 profiltyper.

Du kan afprøve tre-trins-analysen her