DSB

DSB 

Peter Ibsen, afdelingschef Erhvervssalg & Medier

I DSB Erhvervssalg & Medier bruger vi Navne & Numre® Erhverv til virksomhedsopslag, og når vi skal finde finansielle informationer. 

NN Markedsdata er også leverandør på et større projekt, hvor vi har fået beriget data fra Navne & Numre® Erhverv, som vi bruger i vores salgsarbejde. Og vi har fået udarbejdet en række tvillingeanalyser, hvor udgangspunktet er egne data, og som så overføres til totalmarkedet.

Analyserne har især haft stor værdi for vores salg af erhvervskort til virksomheder. Vi har fået påført afstanden til de nærmeste kollektive transportmidler, og det har vist sig at være et væsentligt salgsargument for medarbejderne i vores telemarketingafdeling. De kan nu fortælle kunderne, at der findes en station i nærheden af virksomheden, og det har kunderne typisk ikke været klar over.

Den store salgsmæssige værdi for os har været, at de ringelister, vi bruger i vores telemarketingafdeling, er yderst kvalificerede. Det betyder, at medarbejderne nu med langt større sandsynlighed får en ordre i land, når de kontakter nye kunder.
Så analyserne har været ret uvurderlige i forhold til udbredelse af salg og kendskab til vores erhvervskort.

Til vores Key Account afdeling, har vi fået segmenteret alle større virksomheder i Danmark. Det betyder, at Key Account Managerne nu har mulighed for at vurdere et salgspotentiale på landsplan. Det har været et rigtigt udbytterigt arbejde, og jeg kan kun sige, at vi har været yderst tilfredse med den proces, som har kørt med NN Markedsdata.